
KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Niewiem co wy macie do gazu ja osobiscie jestem zwolennikiem a nie wiem czy slyszeliscie ze najnowsze badania dowodzą ze silniki zasilane lpg robią jeszcze wieksze przebiegi niż na benzynie!!! A wiecie dlaczego tak jest????? W kapturze phi to przez taką wlasnie polską mentalność!!! ja znam goscia co ma gaz w rs6 c5 i sie tym szczyci!!! nie wiem co to za wstyd zarabiać pieniądze przy każdym tankowaniu za 15 lat kiedy skończy sie benzyna wszyscy bedziecie przerabiać auta na zasilanie alternatywnymi paliwami. Niekoniecznie na gaz bo juz teraz jest pare mozliwości ale niezbyt korzystnych-kwestia dopracowania np na drewno 

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Ghost_Rider pisze:Miały byc mody, a ( jeżeli to ta M5, a jestem w 85% pewien, że ta ) wpadła instlacja LPG i teraz właściel tankuje ją w kapturzeKAFELm5pwr pisze:apewniał , że m5 długo w serii nie polata i planuje coś tam zamieścić . polecałem mu kompresor , jedyny godny mod do m5![]()



Zawsze możesz kupić Lupo 3L albo Toyote Prius'a lub wogóle jeździć sobie tramwajem.alduwiel pisze:Niewiem co wy macie do gazu ja osobiscie jestem zwolennikiem a nie wiem czy slyszeliscie ze najnowsze badania dowodzą ze silniki zasilane lpg robią jeszcze wieksze przebiegi niż na benzynie!!!
Nikt się nie będzie przypierdzielał.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Ghost_Rider
- Posty: 50
- Rejestracja: wt lut 22, 2011 22:54
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Ja nie mam nic do gazu. Sam mam W210 3,2 V6 w LPG BRC i sprawuje się wręcz wyśmienicie, bajka ! Alę są pewne auta, które powinno się omijać z LPG, M5 ma dosyć skomplikowany silnik i przy katowaniu na LPG, oraz podniesionej temperaturze spalania, nie dokońca musi to dobrze znosić
Natomiast RS6 pod wzgledem technicznym nadaje się lepiej, tym bardziej, że potrafi spalic wiecej niż 40 L na sto
Ja bałbym się wsadzić LPG do swojej, ryzykując uszkodzenie silnika wartego 20 tysi
Co innego jakieś 540 itd itp, tam sam wszędzi wsadziłbym gaz 




No Risk, No Fun ....
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
No wlasnie na odwrot bo wysoka temperatura spalin szkodzi turbinom w rs6 a w do silnikow wolnossących to sie gaz nadaje najlepiej. Nawet g-power zaklada gaz do m5 i decydując sie na to nie tracimy gwarancji w bmw. Jeszcze pare lat temu jak głosilem swoje zdanie to mnie ludzie wysmiewali a teraz nawet g-power potwierdza ze gaz w sportowych autach sie swietnie sprawdza!
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
alduwiel, jeżeli dobrze pamiętam to to M5 nie było wolnossące, a doładowane. Mimo wyższego doładowania osiągało niższą moc. Jak dodasz do tego zwiększenie masy, i bardzo niski przebieg na zbiorniku gazu to wychodzi nam bezsensowny samochód. Droższy i wolniejszy od wersji benzynowej. Nie tylko na prostej ale i w zakrętach. Do tego oczywiście mniejszy bagażnik, niesamowicie upierdliwy zasięg itd.
Ja naprawdę nie mam nic do gazu w "samochodach dla handlowców" ale w M to nie ma sensu, ani ekonomicznego ani żadnego innego.
Ja naprawdę nie mam nic do gazu w "samochodach dla handlowców" ale w M to nie ma sensu, ani ekonomicznego ani żadnego innego.
- KAFELm5pwr
- Posty: 37
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 21:34
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Biedna EMCIA jak ją kiep zagazował. Żałuje , że sprzedałem, tak ją dopieściłem a tu masz- menda gaz wrzuciła w ogóle jak to komicznie musi pod maską wyglądać. Sam szukam m5 e39 może już nie długo sobie sprawie. Pozdrawiam panowie
Mpower , wszystko jasne nie ma kompromisów.
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
No jak? e39 ma silnik wolnossacy to na bank
co do zwiekszenia masy to wlasnie idzie to obejsc i zeby bagaja nie zaszpecic butla mozna usonąc tlumiki koncowe, akumulator dac z boku przy nadkolu(wykrecamy tą plastikową czarna miske w jakiej jest akumulator) i mamy pod bagajem miejsce na ogromna butle na 80litrow a auto potym wszystkim bedzie i tak lrzejsze niz bylo na początku bo tlumiki warzą wiecej niz pusta butla (a zamiast tlumikow dac same rury z koncowkami wydechu)
Co do funkcjonalnosci to sam nie wiem bo powstanie auto w miare uniwersalne a jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ponoć...
Podsumowanie- auto w miare szybkie...
- w miare malo pali...
- w sumie sie nie psuje(napewno mniej niz disel)
- tanie czesci
koszt wypas instalacji na poliretanowych werzykach 6000tys zl np prince z Holandi i robimy 100km za 50-65zl po miescie tylko w sumie po co to wszystko bo jak ktos kupil m5 to go napewno stac na benzyne hehehe

Co do funkcjonalnosci to sam nie wiem bo powstanie auto w miare uniwersalne a jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ponoć...
Podsumowanie- auto w miare szybkie...
- w miare malo pali...
- w sumie sie nie psuje(napewno mniej niz disel)
- tanie czesci
koszt wypas instalacji na poliretanowych werzykach 6000tys zl np prince z Holandi i robimy 100km za 50-65zl po miescie tylko w sumie po co to wszystko bo jak ktos kupil m5 to go napewno stac na benzyne hehehe
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Ten samochód miał już to zrobione. Ale napewno nie po to żeby mysleć o gazie.alduwiel pisze:bo tlumiki warzą wiecej niz pusta butla (a zamiast tlumikow dac same rury z koncowkami wydechu)
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Pali więcej ale paliwo tańsze.alduwiel pisze: w miare malo pali...
ale na pewno bardziej jak benzynaalduwiel pisze: w sumie sie nie psuje(napewno mniej niz disel)
Ja tam do beemek a już w ogóle do eMek to tanich części nie widziałemalduwiel pisze:- tanie czesci

Ja mówiłem o projekcie e60 na kompresorze. Szczerze nie widziałem e39 na gazie sygnowanym G-power. Możesz podzielić się źródłem.alduwiel pisze:e39 ma silnik wolnossacy to na bank
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Kostek, czasem podzielam zdanie PUBa co do niektorych Twoich postow.
Ciebie zas MAROSIE, OSIE czy inny modzie prosze chyba o zamkniecie, to jalowa gadka i chyba kazdy poprostu moze miec swoje zdanie odnosnie gazu. Kafel auta juz i tak nie posiada.
Ciebie zas MAROSIE, OSIE czy inny modzie prosze chyba o zamkniecie, to jalowa gadka i chyba kazdy poprostu moze miec swoje zdanie odnosnie gazu. Kafel auta juz i tak nie posiada.
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
A gdzie trafiło?Camil pisze: Kafel auta juz i tak nie posiada.
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
PUB'a to generalnie zazdrość zżera, a nic ciekawego do powiedzenia nie ma.Camil pisze:Kostek, czasem podzielam zdanie PUBa co do niektorych Twoich postow.
Nie mniej jednak ciebie poproszę o rozwinięcie tej wypowiedzi na PW, bo nie bardzo rozumiem a chciałbym

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Kostek tak masz racje jesli chodzi o to e60 huragan jest doladowany i ma gaz... Tak czy siak napewno faktem jest ze zła opinia o lpg w polsce to nie wina gazu lecz nas samych bo jak to zwykle bywa kowalski zanim sie zdecyduje na gaz to objedzie pare warsztatow i zdecyduje sie za przerobke tam gdzie mu to zrobią najtaniej . A jak wiadomo najtaniej to najgorzej i potem sa problemy... Dobrze dobrana instalacja nabank nieuszkodzi silnika i bedzie dzialac wysmienicie w kazdym aucie benzynowym, nawet sportowym!!!
Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie
Ja tylko mogę w sprzedam się udzielać, już dawno bym zamknął w pizdu...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2